Tarne ja Transport
SKIWAX toimetab kaubad klientideni DPD kulleriga.
Kohaletoimetamiskulud:
- Eesti, Läti, ja Leedu – kohaletoimetamiskulu 3 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
- Soome, Saksamaa, Poola ja Rootsi – kohaletoimetamiskulu 10 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
- Ülejäänud Euroopa – kohaletoimetamiskulu 20 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
- USA ja Canada - 40 eurot
Tasuta transport ei kehti tellimustele, mis sisaldavad jalgrattaid.
Väljaspool ELi asuvatesse riikidesse (nt Norra, Šveits) saadetavate kaupade hinnad on kuvatud ilma Eesti käibemaksuta (20%). Pange tähele, et tellimuse kättesaamisel vastutate te kõikide kohalike maksude ja töötlemiskulude tasumise eest.
Teavet tollieeskirjade kohta leiate DPD veebilehelt: http://www.dpd.com/ee_en/home/shipping/shipping_international/customs_regulations
DPD tarneajad leiate siit: http://www.dpd.com/ee_en/home/shipping/shipping_international/delivery_time_calculator
Eesti ja Soome klientidele toimetame tellimused kohale ka SmartPOSTiga (pakiautomaatide asukohad)
Saadetise vastuvõtmine ja reeglid:
- Klienditeenindus töötab seitse päeva nädalas.
- Niipea kui saadetis on pakiautomaati jõudnud, saadame adressaadile SMSi kogu vajaliku teabega paki kättesaamiseks.
- Kaart pakiautomaatide asukohtadega (vt eespool) aitab teil kindlaks teha selle pakiautomaadi asukoha, kuhu teie saadetis toimetati.
- Saadetise kättesaamiseks pole vaja teha muud, kui sisestada SMSi teel saadetud kood pakiautomaadi ekraanile. Pärast seda avaneb kapiuks ja saadetis on teie!
- Vastavalt CRMi konventsioonile ja võlaõigusseadusele vastutab SmartPOST saadetise kahjustamise või kaotamise eest summas 8,33 Rahvusvahelise Valuutafondi arvestusühikut iga kilogrammi kohta saadetise massist.
- Kui saadetise tavapärasel vastuvõtmisel ei olnud võimalik saadetisele tekitatud kahju kohe tuvastada, on kliendil õigus nõuda kahju hüvitamist seitsme kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Kõik kaebused kahjustatud või kaotatud saadetise kohta tuleb esitada kirjalikult SmartPOSTile.