Local Storage seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Local Storage in your browser.

Tarne ja Transport

SKIWAX toimetab kaubad klientideni DPD kulleriga.


Kohaletoimetamiskulud:

  1. Eesti, Läti, ja Leedu – kohaletoimetamiskulu 3 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
  2. Soome, Saksamaa, Poola ja Rootsi – kohaletoimetamiskulu 10 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
  3. Ülejäänud Euroopa – kohaletoimetamiskulu 20 eurot; kui tellimuse kogusumma ületab 200 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
  4. USA ja Canada - 40 eurot

    Tasuta transport ei kehti tellimustele, mis sisaldavad jalgrattaid.

Väljaspool ELi asuvatesse riikidesse (nt Norra, Šveits) saadetavate kaupade hinnad on kuvatud ilma Eesti käibemaksuta (20%). Pange tähele, et tellimuse kättesaamisel vastutate te kõikide kohalike maksude ja töötlemiskulude tasumise eest.

Teavet tollieeskirjade kohta leiate DPD veebilehelt: http://www.dpd.com/ee_en/home/shipping/shipping_international/customs_regulations

DPD tarneajad leiate siit: http://www.dpd.com/ee_en/home/shipping/shipping_international/delivery_time_calculator

Eesti ja Soome klientidele toimetame tellimused kohale ka SmartPOSTiga (pakiautomaatide asukohad)


Saadetise vastuvõtmine ja reeglid:

  • Klienditeenindus töötab seitse päeva nädalas.
  • Niipea kui saadetis on pakiautomaati jõudnud, saadame adressaadile SMSi kogu vajaliku teabega paki kättesaamiseks.
  • Kaart pakiautomaatide asukohtadega (vt eespool) aitab teil kindlaks teha selle pakiautomaadi asukoha, kuhu teie saadetis toimetati.
  • Saadetise kättesaamiseks pole vaja teha muud, kui sisestada SMSi teel saadetud kood pakiautomaadi ekraanile. Pärast seda avaneb kapiuks ja saadetis on teie!
  • Vastavalt CRMi konventsioonile ja võlaõigusseadusele vastutab SmartPOST saadetise kahjustamise või kaotamise eest summas 8,33 Rahvusvahelise Valuutafondi arvestusühikut iga kilogrammi kohta saadetise massist.
  • Kui saadetise tavapärasel vastuvõtmisel ei olnud võimalik saadetisele tekitatud kahju kohe tuvastada, on kliendil õigus nõuda kahju hüvitamist seitsme kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Kõik kaebused kahjustatud või kaotatud saadetise kohta tuleb esitada kirjalikult SmartPOSTile.